Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad sesji. 2. Stwierdzenie quorum i przyjęcie porządku obrad. 3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków. 4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 5. Podjęcie uchwał: - zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru Zastępcy Przewodniczącego Rady Gminy Sitno (181); - zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia zasad, na których Radnym Rady Gminy w Sitnie przysługują diety i zwrot kosztów podróży służbowych (182); - w sprawie utworzenia Zespołu Szkół w Sitnie (183); - w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego(184); - w sprawie udzielenia pomocy finansowej z budżetu gminy Sitno dla gminy Komarów-Osada w celu partycypowania w kosztach działania Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej, gdzie uczęszczają osoby niepełnosprawne będące mieszkańcami gminy Sitno (185); - w sprawie udzielenia Powiatowi Zamojskiemu pomocy finansowej(186); - zmieniająca uchwałę w sprawie określenia: kryteriów branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych, liczby punktów za każde z kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełniania kryteriów(187); - w sprawie: uchwalenia „Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Sitno na lata 2017 – 2019”(188); - w sprawie określenia kryteriów przyjęcia kandydatów do klasy pierwszej, zamieszkałych poza obwodem publicznych szkół podstawowych, liczby punktów za każde kryterium, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełniania kryteriów(189); - w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w Sitnie oraz ustalenia jej składu osobowego(190); 6. Sprawozdanie z Działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sitnie z Realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny za Rok 2016 oraz Wykaz Potrzeb w Zakresie Pomocy Społecznej. 7. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Sitno z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na terenie Gminy Sitno za rok 2016. 8. Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Wójta Gminy. 9. Interpelacje i zapytania Radnych – odpowiedzi. 10. Zamknięcie obrad sesji.